
Türkçesi:Gazetelerde Arctic White renginin geleceği yazıyordu. Sadece bir kaç düşünceye sahiptik. Sabrınız için teşekkürler!Evet! Sonunda şu renk gelse de hemen alsak diyenlerden değilim. Çünkü bende bu renk çoktan vardı. Eskiden hileyle alınıyodu. Ben de almıştım. Ama artık alınamıyor ne yazık ki...
Yorum bırakmayı unutmayın!..
~ Yesil Z




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder