Sizin Yorumlarınız - Kahramanlar

Arkadaşlar Club Penguin'in blogunda Club Penguin bir sürü inanılmaz yorum almış! 127David'in Club Penguin hikayesi hakkındaki yorumunu gerçekten sevmişler:
"Merhaba Happy77! Ben ve bir çok penguen dünyayı kurtarmaya çalışıyoruz ve ben bunun harika olduğunı düşünüyorum. Neyse, benim Club Penguin favori hikayem Franky's First Show'dur. Ben o kitapta Book Room'da oturup Mancala oynamak isterdim. Onu seviyorum, çünkü bu kitap hayallerinizi takip etmeyi ve korkularınızı fethetmeyi öğretiyor. Size sonuna kadar sayfayı çevirme isteği getiren bir hikaye! Not: Ben Super Hero partisinde harika sihirleri görmek için sabırsızlanıyorum. Sneak Peek için teşekkürler."
Bu parti 127David için harikaymış. :)


Evet! Hmmm.. dediğine göre bu kitap güzele benziyor. Ne dersiniz? Türkçesi olsaydı da biz de okusaydık mı diyorsunuz. Ama aklımda müthiş bir fikir var! Çok yakında Club Penguin kütüphanesini Türkçe'ye çevireceğim. Ve en başta bu kitaptan başlayacağım.. :)

Yorumlarınızı bekliyorum...

~ Yesil Z

Hiç yorum yok: