main
|
sidebar
Club Penguin Silgisi !
Merhaba Penguenler! Bugün internette gezerken Club Penguin'in silgilerinin çıktığını gördüm! Sadece Amerika ve İngiltere'de satılıyor.. :( Sizce Türkiye'ye gelebilir mi?
Yorumlarınızı bekliyorum.. :)
~ Pspvadisi
3 yorum:
Adsız dedi ki...
bence gelmez :((
13 Mayıs 2012 10:41
฿ĔŔĶĨ̇Ń ĶÁŔÁ
dedi ki...
hemen üzülmee:DD
15 Mayıs 2012 09:06
Caner
dedi ki...
gelir gelir :D
15 Mayıs 2012 09:18
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Rehber
Club Penguin
İstatistik
3 yorum:
bence gelmez :((
hemen üzülmee:DD
gelir gelir :D
Yorum Gönder