Super Hero Partisi İpucu #3

Arkadaşlar! Super Hero Partisinden bir ipucu daha yakalandı! Bu ipucu mükemmel bir ipucu! Çünkü bu sefer partideki odalardan birinin resmi bu!.. İşte odamız burada. Bir göz atın:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhI_vnimeJVZwFRpx5WNxoVi7fv6CCo8iyPFJW4B0HkWTTk3nCv2F2wBxZ6FyUSiRbOKio3R9Mgc5y-NM8gi914gvF0XwoZxeYVHOt0heNtWCvDkW3K5rUa28duLhpHvDSQD93SJYO6mGE/s1600/ohaya.png

Hmm... acaba bu oda neresi olacak? Sizce EPF Command Room olabilir mi? Yoksa HQ'nun 2012 modeli mi çıkıyor! Çok heyecanlıyım Super Hero Partisi için! Ya siz? Yoruum yazmayı unutmayın... :D

~ Yesil Z

Hiç yorum yok: