Arkadaşlar! Super Hero Partisinden bir ipucu daha yakalandı! Bu ipucu mükemmel bir ipucu! Çünkü bu sefer partideki odalardan birinin resmi bu!.. İşte odamız burada. Bir göz atın:
Hmm... acaba bu oda neresi olacak? Sizce EPF Command Room olabilir mi? Yoksa HQ'nun 2012 modeli mi çıkıyor! Çok heyecanlıyım Super Hero Partisi için! Ya siz? Yoruum yazmayı unutmayın... :D
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder