Yeni Giriş Ekranı

Arkadaşlar Club Penguin'e yeni giriş ekranı geldi! Bu giriş ekranında ise Club Penguin bizlere bir mesaj bırakmış. Bu mesaja hep birlikte bir göz atalım. Ne dersiniz?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2I6650_3XO5YEnaLHSMgfq-7qK5dqvFZc-XUizJKx9jAV7ivOzdlQAo9wvvL-Cxy5FdW_7i4vWcTwhs-vupFkqHLLVirSd3C21n5O78HM2JNo08aV0JY9U1Yk15lzp0V32TR1D5nn3Oo/s1600/Anasayfa.png

Mesajın Türkçesi:
Hemen Döneceğiz!
Biz arkaplanda yoğun olarak sayfaları gücellemekteyiz. Bizim liste tamamen kısa sürede tekrar yayınlamacaktır. Anlayışınız için teşekkürler!
Evet! Hmm... Bir süre Club Penguin ortalıkta olamayacak... :D

~ Yesil Z

Hiç yorum yok: