Merhaba Penguenler!
Club Penguin 7.yılı için yeni logoya geçeceğini söylemiş ve bazı kanıtlar varmış bu kanıtlara hemen göz atalım :)
Club Penguin 7.yılı için yeni logoya geçeceğini söylemiş ve bazı kanıtlar varmış bu kanıtlara hemen göz atalım :)

Bu logo daha güzel ve şık eski logo ise aşağıda

Bakın burada kim varmış oyunun kurucusu Lane Merrifield'de bunun hakkında tweet'i cevaplamış!

Ve yeni logo şuandan itibaren bazı yerlerde kullanılıyor!@lanemerrifield Yeni Club Penguin logosunu geleceği doğrumu? Söylermisin?@Trainman1405 evet, gelecek, ama nezamaman geleceğini söyleyemem. :)

Yorumlarınız benim için çok önemli :)
lütfen yorum yazınız :)
~Cimbo9




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder