Club Penguin 2013'e yeni logo ile gelecek!

Merhaba Penguenler!
Club Penguin 7.yılı için yeni logoya geçeceğini söylemiş ve bazı kanıtlar varmış bu kanıtlara hemen göz atalım :)

Bu logo daha güzel ve şık eski logo ise aşağıda

Bakın burada kim varmış oyunun kurucusu Lane Merrifield'de bunun hakkında tweet'i cevaplamış!

@lanemerrifield Yeni Club Penguin logosunu geleceği doğrumu? Söylermisin?
 @Trainman1405 evet, gelecek, ama nezamaman geleceğini söyleyemem. :)
Ve yeni logo şuandan itibaren bazı yerlerde kullanılıyor!

Yorumlarınız benim için çok önemli :)
lütfen yorum yazınız :)

~Cimbo9

Hiç yorum yok: