Rookie bize yeni bir mesaj gönderdi.O mesajı sizin için türkçeye çevireceğim.
Türkçesi: G, sen kendini iyi hissediyor musun? Bu biraz komik bir hakaret olmuştur.Belki biraz kahve istersin? Yada hiç?
Yine Rookie'den garip bir mesaj gelmiş.
Yorumlarınızı bekliyorum.
~ Marvelumut ~




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder