
Burada ise bu lezzetli yemeğin takendisi var! Bir göz atmak ister misiniz? Yemeğimiz nasıl? Bence çok lezzetli görünüyor. Burada olsa hemen yerdim!.. :)

Şimdi sırada ikinci yemeğimiz var. İkinci yemeğimiz ise Vanilyalı Kek! Evet! Kulağa çok hoş geliyor. Evet, şimdi sırada tarifi görmek var. İşte tarifimiz. Bu tarifin sayfasına ulaşmak için bu link'e tıklayabilirsiniz. Bir göz atın:

Şimdi bu kekin de hazılanmış halini görmek ister misiniz? İşte bakın! Çok hoş ve leziz görünüyor. Onu yemek vardı şimdi! Ama neyse işte... yine de güzel.

Yorumlarınızı bekliyorum... :D
~ Yesil Z




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder