Super Hero Partisi İpucu #2

Arkadaşlar Super Hero partisiyle ilgili bir ipucumuz daha geldi sonunda! O da Iron Man Kostümü! Bu giysi sanıyorum ki penguenleri de sizleri de çok sevindirecek! İşte Irron Man Kostümü! Bir göz atın;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjq01k88yCNDo5e1dv9Ut-xM8YU2vyfgKSuOs2YQD41xqp6eIBlBXHxQAfdz1L-4DcWFm82QG8taqa4RmTj6OfMrtpIbkq6RtmaFbRTmwnJ3yYgEg8V7ciX4CbqcK9Uhz0vC7jVFuCP9-w/s1600/iamtheironman.jpg

Nasıl? Etkileyici değil mi? Ben çok sevdim! Harika bir köstüm! Ama kesinlikle Member'lar için gelecek. Bu yüzden ben alamayacağım... :(

~ Yesil Z

Hiç yorum yok: