Arkadaşlar Super Hero partisiyle ilgili bir ipucumuz daha geldi sonunda! O da Iron Man Kostümü! Bu giysi sanıyorum ki penguenleri de sizleri de çok sevindirecek! İşte Irron Man Kostümü! Bir göz atın;
Nasıl? Etkileyici değil mi? Ben çok sevdim! Harika bir köstüm! Ama kesinlikle Member'lar için gelecek. Bu yüzden ben alamayacağım... :(
~ Yesil Z
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder