Yeni Member Kartları!

Arkadaşlar Club Penguin yepyeni ve tasarımı müthiş olan Member Kartları yaptı. ama bunlar Türkiyeye gelene kadar... Neyse işte o kartlardan bir resim...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5d7jv2vUqKL8BDjY4Kgispb6DDYgKTaZAQl9O_nTnVrTES8DB82-RN3Jh7kQBOnFqbl2ZOgFEtXDpio2TNr2w6bX3YGVxHdl6EMshvqiaU1jm16BMzqDIHsBeNr1OHI8vgFWOBjelL6A/s1600/Newemailcpmembership.png

Evet! Nasıl buldunuz? Bence tasarım eskisinden çok daha iyi. Mükemmel ötesi bu kartlar inşallah türkiyeye çabucak gelir... :)

~ Yesil Z

Hiç yorum yok: