Super Hero Partisi İpucu #5

Arkadaşlar Super Hero partisi ile ilgili bir görüntü daha bulundu! Partideyken Beacon'daki teleskoptan bakınca uzayı göreceksiniz. Ve partide adaya bir meteor düşecek. Herkes bu meteoru teleskoptan görebilecek! İşte burada bir göründü var..


Arkadaşlar bu görüntüyü ise Club Penguin kendi blogunda yayınladı. Daha önceki kayıtta bu görüntü verilmişti. Ama ne olduğu bilinmiyordu. İşte bu görüntü yukarıdaki görüntüdeki meteorun adaya nasıl düşeceğini gösteren bir görüntü!...


Arkadaşlar bu partide bizleri çok büyük bir tehlike bekliyor! Her zaman sorunları çözdük. Ama galiba bu sefer sonumuz geldi! Şimdi ne yapacağız? Club Penguin yok mu olacak? Bunu istemiyorum... :(

Yorumlarınızı bekliyorum...

~ Yesil Z

Hiç yorum yok: