Yazarlıkta Son Nokta !

Merhaba CP hayranları! Şu an cep telefonumdan kayıt yapmaktayım. Bazı durumlar olur;
*Elektrikler kesilir.
*Bilgisayar yasaklanır.
*Evde değilsinizdir.
Bu gibi durumlarda cepte yazarlık en uygun seçim. Telefonunuz wifi varsa yada internet paketiniz varsa bu fırsatı kaçırmayın . Şu an bende cepte yazarlıkta bazı ince detayları yapamıyorum en kısa zamanda resim yüklemeyide bulacağım.

Takipte kalın ...

~ Fsvsf

2 yorum:

fsvsf dedi ki...

yorum atarsanız iyi olur cepten sohbete girlmio

Ozihan1902 dedi ki...

Ya fsvsf sen daha yenimi biliyon benim bilgisayar çöktü bazen cafe den kayıt yapıom ama genelde cepten bende int. Paketi var :) bari bu kayıtı silde rezil olma