Yeni Yazarlar!

Arkadaşlar bugün sitemize 3 tane yeni yazar katıldı! İşte onların yorumları...
Fsvsf: Arkadaşlar Club penguin adası nı nrdz arkadaşımız sayesinde bıraktım. Burada Yesil Z ile çalışmaktan onur duyarım . Club penguin adasında beni çok dışladılar .Yapacak birşey yok . Burada yeni yazarım. Elimden geleni yapacağım. Kayıtlarımı bekleyin. :)
Canavar Nija: Selam. Ben Canavar Nija. Bu siteye yeni geldim. Amacımız bu siteyi Türkiye'nin en iyi Club Penguin sitesi yapmak. Penguenim Canavar Nija. Bu siteden en yeni Club Penguin haberlerini alabilirsiniz :)
Brother Tr: Selam Ben Brother Tr Diğer Adıyla Görkem Bu Sitede Yazar Olmam Güzel :) .Benim Brother Tr adlı hesabım banlanınca paylaşımlarımı : Gorkem2003 , Gorhopper adı hesaplardan Yaparım Oyunda Görüşürüz.
Evet! Katılan arkadaşlarımıza teşekkürler. Ve onların sitemizde çok haber paylaşmalarını umuyorum. Hepiniz hoşgeldiniz!... :D

~ Yesil Z

5 yorum:

fsvsf dedi ki...

h.b

Ozihan1902 dedi ki...

bendeyazar olmak istiyorum. yazar ve yönetici tecrübem var. buda benim blogum clubpenguinstudyo.blogspot.com

Nrdz dedi ki...

Fsvsf ben seni dışlamadım!Sen beni sohbette soru sorduğumda yada bana cevap verirken tersledin yada alay ettin.Bende sinirlendim seni modluktan üyelik yaptım.Sonra saol dedin,ondan sonra herkese sataştın!

fsvsf dedi ki...

ole olucak tabi sırtımızdan vurdun be yazıklar olsun

Adsız dedi ki...

nrdz neden boş yere kötü bir şey yapmış olsun ki? o iyi biri...