Merhaba CP hayranları! Şu an cep telefonumdan kayıt yapmaktayım. Bazı durumlar olur;
*Elektrikler kesilir.
*Bilgisayar yasaklanır.
*Evde değilsinizdir.
Bu gibi durumlarda cepte yazarlık en uygun seçim. Telefonunuz wifi varsa yada internet paketiniz varsa bu fırsatı kaçırmayın . Şu an bende cepte yazarlıkta bazı ince detayları yapamıyorum en kısa zamanda resim yüklemeyide bulacağım.
Takipte kalın ...
~ Fsvsf




2 yorum:
yorum atarsanız iyi olur cepten sohbete girlmio
Ya fsvsf sen daha yenimi biliyon benim bilgisayar çöktü bazen cafe den kayıt yapıom ama genelde cepten bende int. Paketi var :) bari bu kayıtı silde rezil olma
Yorum Gönder